Nur93 Merhaba kizlar. Bende 1 hafta once doguranlar kervanina katildim. Dogumdan cok korkan biri olarak herseyin ani gelismesi yardimci oldu sanki. 24 aralik pazartesi sabah 10 da uyandigimda wc gitmek istedim ve bir anda suyum bosaldmaya baslaadi ne oldugunu anlamadim agrim.yoktu tuhaf hissediyordum. Hic beklemiyordum 2 gun sonrasi cati muayenemiz vardi bekleyemedi kuzum 😊 acil.hastaneyr gittik doktrum muayene etti suyun geliyor hatta bitmek uzere catin musait degil istesende istemesende sezryan olcak dedi. Cok hastaydim grip antibiyotik kullaniyodum. Hazirlandik ve dogumhaneye anestezi uzmaniyla konusup Spinal sezeryana karar verdik. Grip oldugum icn genel anestezi uyandirmak zorlu.olur dedi. 5 dk da uyustum hic korkulacak birsey degilmis sadece vucudunuzu serbest birakmaniz gerekiyor . Iyikide bu dogum sekli olmus kizimin ilk aglamasini duydum resmimizi cektiler. Saat 15 .30 da dunyaya geldi Odaya gectigimde bebegim.daha gelmemisti. Geldiginde hemen kendim alip emzirme sansim oldu. Bol su kahve ve cikolata tukkettim. 5 kg su o gece bitti . Ertesi gun oglene kadar buyuk wc cikmistim.bile o.gece cikisimizi yaptik. Dogum ve hamilelik cok zor bir surec bu kesin. Ama kucagina aldiginda unutuyorsun dediklerinde inandirici gelmiyordu oyleymiss hatta daha fazlasiymis.. bu arada sesini ilk duydugumda baygin olmama ragmen Allahim isteyen olmayan herekese nasip eyle dedim . Saglikla kalin❤🎈
Zeynepali Nur93 ay masllh cnm Rabbim Anali babali buyumeyi nasip edsin 38+ 5 iz bakalm sancilar gelip gidior bizde kavusalim hayirlisi ile inslh bebisin kac kilo dogdu
Momofthemert Allah analı babalı büyütsün çok sevindim adınıza ama anlayamadım hastanede bir gece mi kaldınız normalde 2 gün oluyor ya 😊