feridelevent_08 4 gündür gecikmem var.. bide aşırı süt beyaz akıntım var öğlen test yaptım ilk 5 dkda çıktı.. aynı durumu yaşayıp gebelik öğrenen varmı
Maraffguler feridelevent_08 canım bende birgun gecikmeyle testte aşırı silik foto çekiyordum fotoda net görünmüyordu gözle zor görünüyordu o gün akşam.acile.gittim kan verdim geve olduğumu öğrendim şimdi 6 haftalığız😊
feridelevent_08 Maraffguler Maşallah 🧿 bizde 2 senedir nerdeyse bekliyoruz 4 kere kimyasal gebelik yaşadım bu seferde 4 gün gecikme olunca ister istemez umutlandım sizde gördünüzmü çizgiyi 🥺🌸
Maraffguler feridelevent_08 sanki hayalet cizgi gibi var gibi de yok gibi de benimde öyleydi iste xanim gebelik varmış kan ver hemen cikar , Rabbım istedigin gibi sonuç almanı nasip etsin inşallah gönlünce olsun ⚘️