4147 Kızlar bugün adetimin 2. Günü olması gerekiyordu ama olmadım henüz. Sabah da ilk idrarla kaset test yaptım ama gölge çizgi bile yok. Sizce hala ihtimali var mı yoksa artık umutlanmayayım mı
Pnrdrsn BuketKrnn selam. Ben de bat günü kan verdim yoktu. Bugün gecikmenin 5. Günü .. siz de önce negatif sonra mi pozitif gördünüz. Yani hala umut var mı
BuketKrnn Pnrdrsn evet ben gecikmenin 1. Gününden itibaren yapmaya başladım hiçbir şey çıkmadı. 10. Günün gecesi idrar testim pozitifti