Flowermom0 Skck oğlum olursa eşim koyacaktı. Diğer oğlumun ismi batur. İkisi uysun diye. Allah biliyor ya hiç istemedim o ismi. Bana çok kaba geliyor bilmiyorum. Ama kötüde değil.
Angel_07 numix bu isimlerinde düşündük Aras için kargo şirketi aklımıza geliyo pars bir hayvan vs dediler soğuttular…..bnce Barlas ağır olması yanında az ve Türkçe kökenli güzel bir isim erkek bebeğe hafif isimde gitmiyor sanki
Nuu_du Angel_07 şimdiden hayırlı olsun adıyla büyüsün. Evet isim ağır ve bence çok güzel duruyor 😊 hepsi iyi yerlerde olsunlar 🥰