Merveeliyy Ben 8 haftalık hamileydim Balık yedim zehirlendim çok kötüydü adını bile duymak istemiyordum ama son aylara girince bebek için azar azar yemeye başladım 36. Haftadayım şimdi haftada bir kez az az yiyorum bebek için. Balık hapı da alıyorum ama ben ilacın kendisi kadar etkili olacağını düşünmüyorum