ilkgozagrim__ böyle çıkmış idrar kültürüm idrar kültürü güzel çıktıktan sonra sorun yok değil mi doktor idrarda üreme olursa gel olmazsa 1 hafta sonra gel demişti
Merveee1996 ilkgozagrim__ bugün doktoruma dedim enfeksiyon çıktı ilaç yazarmısınız idrar kültürü yaptırdım üreme olmadı dedim dedi üreme olmadıysa ilaç yazmıyoruz o zaman bol bol su içiyorum dedim evet dedi sizde bol bol su için
melike81_ ilkgozagrim__ bana 10,9 ken ebe korktttu masada kalırsın diye slaka karı onun yuzune ilaç içiyom 😀😀😀😀