Elif21Tanr Kızlar bugün regl olmam gerekiyordu olmadım. Pazartesiden beri regl olacakmışım gibi sancım vardı bugün olmayınca hemen test yaptım böyle çıktı yprumluyabilirmisiniz
Tgcmr Elif21Tanr bende böyle oldum asla şaşmaz oğlumda sastı hamıleydım sımdıde sastı hamıleyım aynı böyle sılık cıktı kan ver derım ben
Rabiul Elif21Tanr pazartesiyi nasıl bekliyorsunuz ben şans eseri 2 gün gecikmeyle öğrendim hemen hastaneye gittim 😆😆 hayırlı olsun çok silik var gibi
Ayyseegnss Gebelik var benimde bugün bu şekilde çıktı varla yok arası belli belirsiz 2 saat sonra tekrar yaptım testi bı tık daha belirgindi hemen gittim kan verdim ve betahcg 38 çıktı henüz adetime 3 gün kala öğrendim
Mucizenin_Annesi Adete 3gün kala erken gebelik yaptım çok silik çıktı. Ertesi sabah ilk idrarla kaset test yaptim pozitifi gördüm. Kan verdim 56 çıktı. Doktor kaset testler daha güvenilir dedi
Ozge_baday Benim adet günüme 5 günü kala test yaptım ama içime doğdu ve çıktı ikinci gebelikse insan kendisinden çıkarıyor hamile olup olmadığını