Neso3333 33+2 olduk bir kaç gündür karnım çok sertleştiğini ve gerildiğini hissediyorum normal mi bu haftalarda aynı haftada olanlar sizde durum nasıl acaba
Havvakc Neso3333 33+6 benimde oluyor özellikle akşamları ama normaldir ya ben doktora sormuştum bazen ağrı gibi bir şeyler oluyor sancı nasıl bir şey diye. Doğum sancısı olsa emin ol anlarsın demişti 😄
Deletedmom_88 Neso3333 benim de ara ara oluyor , bebek bir alana toplanıyordur belki. Artık büyüdü bebişler içeride gerçekten illa gerginlik oluşturuyorlardır
mombarbie_ Neso3333 benimde o haftalarda aynıydı sancim varmis ben bu şekilde hisssediyormusum o yüzden doktorunuza danışın nst ile bakılsın
Semmraa Neso3333 ciğer geliştirici doğuma kadar yatış verildi bebek aşağıya yavaş yavaş inmeye çalışıyormuş bizimde
Meliek Neso3333 benim de öyleydi bir anda ağırlaştım Çarşamba doktora gittim dedim ağırlaştım aşağılarda ağrılar hissediyorum dedim nst çekti herşey normal çıktı şimdi 34.5im