Ayseanneeee 36+5 im bebisimin 3100 Gr olduğunu söyledi doktor veee tarihimizde belli oldu ..Heyecanla bekliyoruzzz Gökçe Meryem kızımı 🤗❤️😍
azracan20 Ayseanneeee ayyy hayırlı olsun canım sağsalim gelsin inşallah ben de 35+2yim keşke bize de gün verseydi bayramdan önce doğurmayı çok istiyordum ama bayramdan sonraya kaldı 🥺😂♥️
Aysnr11 Ayseanneeee Benim ki sezaryen değil ama bende o tarihte doğurmak istiyorum yaaa 😄😄 Bende 37+5 im inşallah nisan 4 de gelir 🥰🥹
Afrasevde Ayseanneeee ayyyy ne kadar güzel bir tarih🥹 rabbim sağ sağlim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🥹🤍
MadameNoire Ayseanneeee bende 36 içindeyim benimde planlı sezaryen daha gün vermedi 37 de mi verecek acaba🤷♀️ saglikla sihhatle kucağına almayı nasip etsin canimm♥️💕
Ayseanneeee azracan20 bana da bayramda alayım dedi, çalışıyorum zaten dedi.bende bı kaç günde olsa erken olsun bayramda dinç olmak istiyorum dedim 😅 tarihi de ben rica ettim.tamam sorun yok o zaman alırız dedi 😅
Ayseanneeee Afrasevde Aslında öyle takıntılarım yok ama olsa güzel olur dedim doktorda kırmadi sağ olsun 😍
esnyz14 Ayseanneeee Sen 04.04 yazınca anılarım canlandı. Tam 38. Haftam 08.08 geliyordu doktorumla o güne karar vermiştik. Benim cadı gene cadılığını yaparak 2 gün önce 06.08 de doğdu ahahhahahah. Rabbim sağlıcakla kavuştursun inşallah🥹🫶🏼💕
Ayseanneeee esnyz14 Valla bende de sancılar var aslında eşimle diyoruz bu önce gelmesin 😄😄😄 belli de olmaz tabii..Doktor aksi bı şey olmazsa dedi zaten 🙈
Caglaen Ayseanneeee 25.haftalarımda rüyamda 4 nisan tarihini görmüştüm,şimdi 37. Haftadayım ama normal doğum olacagı için günümüz belli değil
Ayseanneeee Caglaen Rüyanda resmen o tarihi mi gördün 😅 biz hamisler gerçekten alemiz 😄😄 inşaallah öyle olur diyelim tabii öncelikle sağlıkla ❤️🤗
esnyz14 Ayseanneeee hiç belli olmuyor bu bebişlere valla sen kendini her şeye hazırla sonra şok oluyor insan😂😂
Busramom07 Ayseanneeee yaa keşke bizm fe ozmana kadar normal doğsa 4.4 bizm tanışma yıldönümümüz iki oğlumuz ve biz öncesi sonrası bir fotoğraf çekilirz ne güzel 🥹🫶🏻
Ayseanneeee esnyz14 Kesinlikle hazırlamaliyim sağlıcakla dogurayim da .en korktuğum şey dikişlerim ve ilk günler 🙈