elas Selam kızlar :) ilk gebeligim ve neyi hangi marka alicam cok kararsizim, bebek bezi, sampuani, nemlendirici, deterjani, tirnak markasi, tarak vs:) tecrubeli anneler yada alisverisini tamamlamis anneler yardim please:))
Kubracls elas bende tecrübesiz anneyim araştırma yaparak ve buradaki postları okuyarak karar verip aldım çoğu şeyi ama instagramdan mühendisin oğlu var onu takip edip okuyup kendi tercih listenizi oluşturabilirsiniz ☺️
Kubracls elas emzik iki tane aldım nuk marka kauçuk ve avent in soft air aldım biberon olarak chicco aldım tırnak makası ve tarak fırça baby&me nin ☺️
Merveee1 elas canım ben hepsini tek bir mağazaya gidip aldım zaten personeller yönlendiriyor suna buna ihtiyaç lazım mı diye kafana yatanları alıyorsun zaten
1850 elas şampuan bübchen aldım. Bebek bezi şimdilik sleppy sonra duruma göre kızarıklık yaparsa molfixe gecicem. Biberon dr browns tercıh ettım gaz yapmayı önleyici aparatı var.emzik philips avent. Chicconun manuel süt sagma makınesını aldım denemelık nolur nolmaz dıye.istanbuldaysanız kıyafet vs olayı ıcın eminönü havuzlu hanı öneririm
Kubracls elas bez olarak sleppy aldım ıslak mendil yenidoğan baby&me erkek olanı aldım içinden pipi ped de çıkıyor kız olanı da var ☺️ pişik kremi desitin Granül sabun da baby&me aldım Bebek yağı Şampuan ve yağını bübchen ☺️
Janset2105 Bebek bezi ıslak mendil sleepy aldım biberon emzik göğüs Kalkan’ı avent aldım tarak bebedor aldım tırnak makası set banatın aldım şampuan bebek yağı sabun pişik kremi sebamedin seti vardı çantalı onu aldım ayrıyetten sudocream pişik kremi de aldım benim aldıklarım bunlar ☺️
Gmzaczngr Janset2105 bisi dicem ama gülmeyin 🙈 göğüs kalkanı indirimdeydi geçen, philips kelebek uç diye geçiyor. Alış-veriş yapıyordum indirimde diye aldim ama ne ise yaradığını anlayamadım bir türlü🙈🙈 daha önce bir yerde mutlaka alınması gerekenler listesinde görmüştüm aklımda kalmış 🙈
Janset2105 elas açıkçası mustela bana biraz pahalı geldi sebamedin de set olarak uygun fiyat bulduğum için aldım ki sebamed de fena bi marka değil
Pelinzade Vallahi kızlar emzik bebek kendi seçiyor benim kız birini tutuyorlarmış diğer emziğini tutmuyor bez de öyle pişik yapabilir ben prima kullanıyorum pişik olmadı krem de sürüyorum baby me pamuk saf su olandan koli şeklinde aldık arada kullanıyorum çok huysuz olunca yine aynı markanın temizleme pamuk aldım koli şeklinde onu ılık suya bandırıp temizliyorum daha iyi bebek için arrık hangisi olursa göğüs pedi aldım sütüm gelmedi emmiyor iki paket aldım bide boşa almışım tabi sütyende depent kilot iyi oluyor kan taşmaması için zaten hemşire gazlı bez veriyor onu sa yerleştirirsiniz
Simayyy Kıyafet andywawa Mustela bakım seti Prego santa maria anne yanı Prego completo book 51 araba Babynest Avent natural süt sağma, yenidoğan biberon set Weewell süt saklama ürünleri Chicco göğüs pedi Avent kalkan, kelebek uç Sleepy bez, alt açma, ıslak mendil Baby me pamuk, alt açma Braun ateş ölçer Lierac serum ve jel çatlak için Galactigo damla süt için Otri bebe aspiratör ve serum astronot tulum Momeasy müslin Hellobaby zıbın/ ebebek( uygun ve kaliteli) Babyjem yada hellobaby ağız bezleri Babyjem kuvet seti ve ayak Babyfehn kese Avent starilazatör Sleepy merhaba Bebek seti Hergüne masal kitabı Tiny love çıngıraklı tavşan/ ödüllü oyuncak Öz Dilek nohut battaniye/ yumuşacık👍🏼 Nipperland kuzu yününbattaniye Step yada hellobaby çorap/Aziz bebe çorap beğenmedim çok ipli Chicco tarak ve tırnak set
Gzddlk Simayyy canım bende sleppy merhaba setinden alıcam da 2 paket mi alsam 3 mü karar veremedim . sen kaç paket aldın ?
Gzddlk Simayyy 2 tane alsam 1 numara 80 tane olur 80 bitince 2 numaraya geçilir mi ki ? 2 numara da 3-6 kiloydu sanırım
tazecikanneee elas ben bez olarak prima ya da sleeppy düşünüyorum emzik aventin tercihim biberon ise yenidoğan yoğun bakımda çalışırken dr brown ve mesela calma kullanıyorduk o ikisinden birini düşünüyorum bakım seti olarak mustela almayı düşünüyorum pişik kremi desitin ya da sudocremalacağım göğüs Kalkan'ı aventinkiler güzel birde son haftalarda kullanmak için lansinoh göğüs ucu kremi düşünüyorum
elas tazecikanneee bende mustela seti tercih edicem sanirim nemlendiricisini kendim kullaniuorum memnun kaldim ,zararli bisey yok icinde , ama bebegin vucut nemlendiricisini dogal zeytin yagi kullanicam insAllah
Sevdaninmucizesi elas biberon emzik Avent düşünüyorum izlediğim videolardan bebek bezi sleppy düşünüyorum ve göğüslerim yara olursa kesinlikle silveretta yada silverettendi sanırım gümüş göğüs kapakları iyileşmeye çok iyi geliyormuş mutlaka almalısınız. Bebek arabası beneto 540 gold düşünüyorum. Bu pamuk alt açma bezi vs baby an me olabilir yazılışı öyleydi sanırım o markanın ürünlerinden de memnun kalan çok ve genel olarak e bebek her fiyata uygun diye duydum alışveriş e bebek yapmak istiyorum şimdilik aklımda olanlar bunlar ve yatak olarak da park yatak istiyorum daha kullanışlı
elas Sevdaninmucizesi bende buyuyen besik almayi dusunuyorum acikcasi, park besikte kilo aldikca bebisler anne icin zorluk oluyormus