Temmuzmucizesi26 çatı muayenesinden sonra çatımin dar olduğunu söyledi, çocuk burdan geçemez vs gibi laflar. Haftamda erkendi oysaki 37, daha ama bebiş 3bucuga yaklaşmıştı oda beklersen daha da kilo alicak zorunlu sezeryan olucan gibisinden laflar etti bende kabul edip olmuştum. Ama şimdiki aklım olsa başka bi doktora daha giderdim netlestirirdim olayı