Begumucer Kızlar 13+5 günlük hamileyim hamile Olduğum günden beri kabızlık sorunu yaşıyorum ve zaten benim bağırsak rahatsızlığım var . Şimdide sürekli kabızım bu kabızlığa bağlı ıkınmaların bebeğe zararı oluyor mu doktora soracağım hep unutuyorum 🥺
Eda9719 Begumucer Zeytin yağı ,kuru kayısı bol miktarda su benim deneyimlerim çok faydasını gördüm tavsiye ederim 🙏🏼Geçmiş olsun.
Ayselhmrc Bende de kabızlık oluyo sabah akşam 1 tatlı kaşıgı zeytin yagı içiyorum faydasını görüyorum. Benim doktorum ıkınmanın sakıncalı oldugunu söylemişti ama benim tüp bebiş oldgundan daha dikkat ediyorum canım.
Ayselhmrc Begumucer bence giit doktor ilac veriyo zaten banada verdi duphalac kullanıyorum bazende çok zor durumda kalırsam normalde de kabızlık sıkıntım oldugunu belirtmiştim ben hemen yazdı
Snglfth Begumucer canm doktordan geldim biraz önce 2 haftadır kabızımım zeytın yağ iç ve aksamdan suya kayısı koy onu iç dedi günde 2 litrede su dedi
Mimoza Begumucer dr a söyle ilaç veriyo magnesie calsinee kullanıyorum gebeliğin başından beri dr verdi
Begumucer Snglfth Ben 2 haftadır değil kuzum Bayadır çekiyorum ıkınıyorum sürekli buda bebeğime zarar ona bişey olucak diye korkuyorum 🙁
BrcnBlgn enfla Canm bekunisin prospektusunde sadce ilk 3 ayda kullanilabilir dio ilerki donemler icinde kullanabilcegni soledmi benmde evde var ama prospektuste ole yaznca cesaret edemedm