Bende park beşik aldım. 30 hafta oldum yenice kurdum dayanamadım. Üstünü örttüm kullanmadığım odam var orda duruyor ama illa çarşafı falan bir daha yıkarım tekrar. Kıyafetlerini de yıkadım ütüledim yerine koydum. Hastane çantam da hazır kapattım bekliyor. Ben her şeyi tamamladım biraz erken gibi belki benimki ama. Önümüz ay hediyeliklerini süslemelere falan bakıcam.