Benim şekerim falan yok ama bebek 32 haftalıkken 34 görünüyor dedi doktorum 2400 cıktı ama başka bir doktora cıktım orada da 2072 cıktı ben anlamıyorum bu işin bir standartı mı yok normal doğurmak isityorsan karbonhidratlı yeme dedi normal diyet listesi yapıyorum
Zaten 4,5 kilo aldım sadece