Merhaba hanımlar bugün doktora gittim artık bir haftada bir gel demişti neyse 7 günde 400 gram almış benim yavru şimdi 3600 gram yani şükür tabide 4 u bulursa sezeryan olursam diye korkuyom ilk kızım normaldi çünkü bide yani üç öğün falnda yemiyorum 😒neyse benim gibi bu hafta kilosu böyle olup 4 olmdan doguran var mı çünkü sancım falnda yok yani …