Israrla sezeryeni kotuleyip, illa da normal dogum yapman lazim diyenleri gercektrn anlamiyorum. Doktorunuz cok hakli, son konusu sizin ve bebeginizin sagligi🙏🏻Benimde benzer problemim var, ama korku ve kasma degilde dogadan kucuk ve dar olmasi, 37ci haftamda belli olacak, ama hic dert etmiyorum gercekten, bir yanimda hic riske atmayipda
dorek sezeryen secsem diyor yani. Bu yargilayanlari falan dinlemeyin, Allah korusun yarin bi sey olursa ne dicez “olsun ama kendi dogurdu” mu dicez. Bos bos seyler ya. Keyfini cikarin🥰❤️