Feyzamali33 benim ilk gebeliğimde olmuştu 10. Haftaya hatta çok çok azdı ilk zamanlar gibi yoğun değildi ama 12. Haftaya kadar sürmüştü… kese bebek normaldi ama parçalı parçalı kanamam olurdu… bir çok doktor gezdim ama kanamanın neyden kaynaklandığını ve nerede olduğunu görememişti, gazi üniversitesi hastanesinde bir doktor, Funda hanımdı, o bana rahimde kanamanın nerede olduğunu kesenin nerede olduğunu, keseyle kanamanın birbirine yakın yerler olmadığını fakat bunun kesinlikle düşük tehdidi olduğunu söylemişti.. ama düşecek diye bir şey yok elbette, düşük tehdidi demişti çünkü takibi gereken, Protestan kullanımı gerektiren bilhassa riskli gebelik uzmanına danışılması gereken bi süreçti…
Bana bir doktor artık her gün ultrasona gittiğim için kanamadan ötürü demişti ki; eğer bu bebeğim düşeceği varsa seni diksek de düşecektir, kaldı ki sağlıklı olmadığı için düşer, stres yapmayın ve dua edin… ben de öyle yaptım… oğlum şimdi 5 yaşında❤️ stres olmayın, sağlıkla doğar inşallah…