Kizlar bugün 28+5 günlük olduk doktor randevumuz vardı doktoruma annemin memlekette olduğunu soyledim tahminen ne zaman sezeryana alıyorsunuz diye sordum oda 38+3 38+4 de alıyorum demişti benimle aynı haftalarda olup doktoruyla bu konuyu konuşan varmı 🌸