2 hafta çok fazla değil hem zaten 35 haftalık olmuş artık iyice gelişmiş önemli olan sağlıklı olması kilosu da gayet güzel doğduktan sonra da alır kilosunu annesi. 💖 kaşar peynirini tek başına ye, kivi ye, kefir iç, bir de yeşil mercimek ye.. sağlıkla gelsin inşallah 🌸🌸🌸