Beren77 Kızlar bugün ilk defq gittim doktora kese göründü bebekte göründü 2 mm dedi doktor sizin ki kaçtı acaba internette 6 mm falan diyorlarda
Betullkndl Esraksrt benim de sat 4 şubattı. Bebek karında normal gününden 1 gün büyük çıktı. 6+3 de doktora gittim. Bebek crl 74 çıktı. Doktor bana 6+4 dedi. Bende anlamadım.
Esraksrt Yok demedi keseyi gorduk ama bebek icin 1 hafta 10 gun somra tekrar gelin inşallah goruruz dedi o kadar
Betullkndl Esraksrt Görünür inşallah takvime göre Pazar günü 7 haftalık oluyorsunuz. Rahat rahat görünür. Özele de gidiyorsanız kalp sesini de duyarsınız. Ben sadece kalp atışını gördüm. doktor dinletmedi.
Esraksrt Betullkndl evet ozele gidiyorum inşallah görürüz bakalim zaten sirf kalp atisini dinlemek istedik o yuzden ozel sonra devlete gecerim cok acil olmadikca ozele gitmem 1500 verdik çok geldi acikcasi zaten 2. Bebegim olacak nasipse 1 de yeterince gittim ozele yeter 😅