Benim ilk hamileliğimde oğlum hep önden gidiyordu 2 hafta hatta haftasına göre hep çok iri çıktığı için şekerden falan şüphelendi doktor ve ben 3600 ile sezaryen ile doğum yaptım 37. Haftada (nişanım geldi) planlanan 39. Haftaydı 39. Haftada doğum yapsam oğlum muhtemelen 4000 kiloyu da geçecekti.
Ama ben hep sezaryen istemiştim zaten. Doğum anksiyetem var benim normal doğumdan bebeğe bir şey olur diye korkuyordum ondan yani. Yoksa 4 kilonun üstünde normal doğum yapanlar da var.