Arkadaşlar eurofins firmasına yaklaşık 15 gün önce yaptırdım bu testi bugün sonucum geldi. Rapor zaten İngilizce ve karışık uzman birinin dışında anlaması biraz zor fakat translate ile çevirince 3-5 bişey anlayabiliyorsunuz. Ben yaptırırken cinsiyet te içinde belli olacak diye konuştuk fakat raporda cinsiyet kromozomuna bakılmadığı yazıyor. Böyle bir durumla karşılaşan bu firmayla ilgili son zamanda test yaptıran var mı bilgi verebilir misiniz acaba? Bu düpedüz kandırmak çünkü