Deletedmom_88 Melliisaa benim doktorumun kendi muayenehanesi, bebişin renkli ultrason çıktısını da veriyor
Myrtle Melliisaa doktorum renksiz veriyor. Eşimde iceride ultrason ekranini videoya aliyor. Doktorum en son renkli de aciyor incelemeleri bitince, yuzunu gosteriyor bize. Ordan video seklinde evde de gormus oluyoruz ☺️
MorKelebek54 Melliisaa ilk 14 hafta siyah beyaz verdi doktorum bana. Sonra 14. Haftadan itibaren hel renkli verdi kahit olarak vermiyo zaten benim doktorum mail adresime atiyo hepsini
Melliisaa birkizannesi21 Ben ayrıntılı ultrasonu yaptırdım devletten şimdi devlet doktorumu bırakıp Özel hastanede bir doktor edineceğim kendime renkli vermez yani öyle mi
mevylinn Melliisaa Yok o kadar büyük olmuyor bir kaç resim oluyor. Resim atmayı deniyorum yapabilirsem. 
Rabiul Melliisaa doktorun makinesine göre değişiyor benim doktorum hep renkli bakıyor siyah beyaz da bakıyor ama siyah beyaz bile kaliteli yani 😆
sariniz13 mevylinn burada 12 haftalık mı acaba ? Kendi ultrason kağıdıma baktım benim 26 haftalık olmama rağmen bebişin yüzünü hiç göremiyoruz hele 12.haftalarda bebek diye birşey hiç göremiyordum ben😂