Ayseguldgr rica ederim canım senin gebelik başlar başlamaz mı çıktı? Yani benimde gebeliği öğrenmeden 10 gün önce verdiğim kan tahlilinde 5.30 çıkmıştı ama betaya bakılmamıştı gebelik planlıyorum dediğim için doktorum düşük doz başlayalım 2,5 altına çekelim gebelik durumunda bebekte zeka geriliği falan olmasın diye dedi normalde hiç öyle yüksek çıkmıyordu ama 3 lerde çıkıyordu tabi yine de ama acaba benimde gebelikten midir ki 🥴