minikfasulyeannesii evet kadın kadının düşmanı dir boşuna dememişler rabbim ıslah etsin öylelerini canım karakter meselesi konuşmaların karakterini ve nasıl bi insan olduğunu gösterir ne diyim öylelerine herkes kendi kalbinin ekmeğini yer diye boşuna dememişler karşındaki insana kötü davranınca ellerine ne geçiyor bilmiyorum hoş bişey değil be hepimiz insanız