Bedenini nasil aliyosunuz?? Ben 3 bucuk yil once 75 tskiyodum evlendikten sonra sutyenlerim olmamaya basladi rahst etmeyince spor sutyenleri oluyo ya onlardan kullanmaya basladim hakiyle suan kilo da aldim. Göğüslerim suan cok buyuk degil buyume olur mu oomaz mi bilmiuorum 90 beden aldim al kisimdan yani vucudu saran kisimdan buyuk geldi. 85 aldim o tam oldu ama dogumdan sonra nasil ayarlicam bunu ya kucuk gelirse??