Yesimtknr Kızlar genelde uyuyup uyandığım zamanlar çok fazla parmaklarım ağrıyor ayağa kalktığım zaman da ayak tabanlarım ağrıyor çok zor yürüyorum bir süre bunu yaşayan var mı acaba neden oluyor
Halimeo Yesimtknr malesef bende de o sorun var bide ustune yaniyorlar bı çok rqhatsiz oluyorum gece çok sicak basıyor zor gozlerim kapanıyor