BARUTCU06 Merhaba tatlış anne adayları Ankara’da Gülhaneye gideniniz var mı, hangi doktoru tercih ediyorsunuz ? Kontrollerinizde aynı doktora denk geliyor musunuz?
Birisi00 BARUTCU06 Ben gidiyorum. Hep asistan doktor oluyor uzmanlar önemli birsey olduğunda bakıyorlar. Asistanlarıda ilgililer sert birine denk gelmedim daha. Benim bebeğimin böbreğinde genişleme olduğundan dolayı detaylı ultrason doktoru Doç. Dr Ulaş Fidan tarafından takipliyim. Kendisi çok iyi insana sakinlik veren bir doktor iyiki karşıma çıktı. Onun oldugu gunlere randevu aliyorum. Asistanına Ulaş hoca tarafindan takipliyim diyorum. Onu ariyor ve hangi polikinlikteyse yanina gidiyorum. Genelde detayli ultrason odasinda oluyor
Ea_aylms6 BARUTCU06 ben gidiyorum bazen aldığım doktora denk geliyorum bazen ise asistanlara denk geliyorum. Ama asistanlarda çok iyi ve ilgililer. Özcan özkan hocaya alıyorum genelde ya özcan hoca oluyor ya da asistanı oluyor kerem şeker ikisinden de aşırı memnunum. Bu haftada ilhami hocaya gittim ve kendisi denk geldi ondanda çok memnum kaldım. Haftaya randevum var tekrar ilhami hocaya aldım
Birisi00 BARUTCU06 Polikinlik 3’te iki seferdir gidiyorum. Orada detayli ultrason yapiyor. Mhrs de randevu alinca 7. Poliklinik’te cikiyor adi
BARUTCU06 Ea_aylms6 Ben Temel hocaya gidiyorum çoğu zaman ultrason kağıdı veriyor. Bazen bozuk oluyormuş farklı odalarda ultrason yapıldığı için farklı oluyor bilgisayarlar o zaman da ekrandan foto almama izin veriyor.
BARUTCU06 Bende İlhami hocaya almıştım 9.haftada ben bırsey sormadan heraeyi kendi açıkladı ilgili samimi bi doktor
Ea_aylms6 Birisi00 3. Poliklinik mi 7. Mi acaba çarşamba gününe almam lazım 7. Poliklinikte seyit temel hoca var
Birisi00 Ea_aylms6 Ulaş Fidan ne zamana cikiyorsa o güne al. Asistanina ulaş hoca tarafindan takipliyim de . Ulaş fidan pazartesi ve perşembe gunu burdayim diyordu bana