Bende riskli gebeliğe gidiyorum araştırma Hastanesi’nde geçen ikizlerimin birinin başında kist olduğunu söylediler ambiyosentez dediler istemedim sonra özele kendi doktoruma söylediğimde bu gecici bişey korkma genellikle 20haftadan sonra kayboluyor dedi sonlandirmayacaksan gebeliğini yaptırma zaten dedi yaptırmadım umarım geçer diye düşünüyorum