incim2306 ilk hamileliğimde 2022 ekimde doğum yapmıştım koldan serum olarak vermişlerdi doğurmama yaklaşık bi saat kalana kadar bir şeyim yoktu sancılarım yüksekti ama etkilemiyordu son saatlerde bi vurdu sancı zaten bi saate filanda doğum yaptım. 2.hamileliğimde 2023 eylülde zorunlu kürtaj oldum ama haftası yüksek olduğu için suni sancı verdiler hap şeklindeydi ve kötüydü 3-4 saatte bir veriliyordu tekrar suni sancı sürecim olsa kesinlikle serum gibi verilenden isterim