Sevim07 Park yatak öneri ve marka var mı acaba mayısta doğum inşallah ve ben şubat İndiirm de joker ve e bebekten yararlanacağım inş
Tubagrnc Sevim07 ben baby and plus ın kuş evleri modelini aldım ebebek den 300 liraya memnunum ama çok üst kalite değil fakat işk bi kaç yıl için yeterli içime sinerek aldım
Caglamrt Baby2go prestige aldım babymall de indirim vardı 540 liraya geldi.Ben çok beğendim fiyat kalite açısından mantıklı bir tercih bence.
Ademinee Beneto aldım 500 tl ye yatağı da icind dün geldi kurduk çok güzel ve kullanışlı duruyor gayet hoş
Findk9227 Kraft aldım oğluma sapasaglam oğlum iki yaşında şimdi de hamileyim 6+4 inşallah yine kullanicaz
MerveSar E bebekten joie aldim cok kullanisli oldugunu soylediler daha kullanmadim martta dogumum insallah
Gulsum2308 MerveSar joienin hangi modelini aldınız bende joie almayı düşünüyorum ama fiyat biraz yükselmiş yılbaşından sonra 1170 olmuş 🤦🏻♀️
Esrasel0680 E bebekten kraft garden aldım 630 TL ye 70*110 ebatinda dönenceli ve gayet geniş tavsiye ederim
Adensu Sevim07 bende dün instagramda albebek sayfasindan siparis verdim daha elime ulasmadi hemde indirim var suan o sayfada