Mzzz Bunu bende okumuştum . Erkeğin spermi belirliyor . xx olursa kız xy olursa erkek diye🙂 ben doktorumun bana söylediği bir cümleden ve internette okuduğum bı batıl inanctan ötürü sormak istedim. zaten yukarda açtığım postta diyorum . gerçekten tutan var mı diye. Farkındayım anlayacağınız🙏😄