Selim_Alparslan Kızlar iki gündür belim ağrıyor ve vajinamda sızlama oluyor sanki idrarım varmış gibi baskı oluyor ama idrarım olmuyor . 28+2 haftalık olacağım .
bulutunannesi33 Selim_Alparslan bebs hrket ettıkce oluyor o sızlama baskı ıdrar skntısı bazen ben ay su ısımde bıtsn oyle yapım dıyrm o an hapsırık gelıo vala azck kcıryom altıma😂
Caglamrt Sizinle aynı haftadayım ve birebir dediklerinizi yaşıyorum.Gerçi benim bebek başaşağı duruyor baskı ondan ☺️
Selim_Alparslan Caglamrt benimki nasıl duruyor bilmiyorum kuzum sürekli yer değiştiriyor deprem gibi sallanıyor karnım 🥳 kontrole 2 haftam var ama sancılarım devam ederse haftaya gideceğim gibi görünüyor 😞
Selim_Alparslan bulutunannesi33 evet idrar kaçırma bendede var kuzum ilk haftadan beri hatta hamile olduğumu altıma işememden anlamıştım birde gecikmişti 🙈 😂
Caglamrt Selim_Alparslan Evham yapmamak laZım biz kendimizi korkutuyoruz malesef. doktorlar hep dinlenince yatınca geçen hafifleyen bir ağrıysa sıkıntı yapmayın diyorlar.Çünkü bu tarz sıkıntıları biri bitip diğeri başlıyor.
bulutunannesi33 Selim_Alparslan bn sabah klktım corabımı gıyemde oyle gıdım dedım lavoboya neyse gyerken bı hapsırdm ay gttı😂
Selim_Alparslan Caglamrt evet haklısın canım dinlenince geçiyor aslında 2 gündür yoruyorum kendimi ev işi yemek ... 5 dkka ayakta durunca belime iğne saplanıyor 😞
Caglamrt Selim_Alparslan yorulmak bana hiç iyi gelmiyor.Bence bu haftalarda bel ağrılarıda gayet normal.Evham yapmıyoruz musmutlu hamilelik geçiriyoruz ☺️
Selim_Alparslan Caglamrt evet kuzum çok yormamak gerekiyor kendimizi , birde yürüyüş yapıyorum 1 saat kadar çünkü çok kilo aldım doktorum söyledi yürüyüş yap diye 😟