Esrahrz yok canım yan yatıyorum hang8 bölge tutarsa sendromu oraya koyuyorum o arada da uykuya dalıyorum zaten arada Bi değişince pozisyonumu mesela altta kalan bacagimsa eger torbayi yatağa koyuyorum yan şekilde hem bacağıma temas ediyor hem yatağa anlarsınız deneyince. Yoksa neler yaptım duş aldım yom yine aynı, kalkıp evde yurud7m yattım yine ayni, yürüyüş yaptım gündüzleri gece daha kötü oldum hiç yatamadım, düzenli ilaclarimi içtim yine aynı, soğuk su ile yıkayıp yattım faydası yine yok. Çarşafın altına kalıp sabun koyup yat dediler yine fayda yok, bacaginiza demir para yani bozuk para koyun tulbentle sar dediler onuda yaptım yine fayda yok bana Bi tek bu iyi geldi allahim kimseye yasatmasin inşallah doğumdan sonra geçer hepimizinki