İlk doğumum ve bunların hiç birini henüz yaşamadım merakımdan soruyorum olası bir durumda ne yapılmalı.
Doğum yapacağım hastane bana çok uzak olduğu için acemilikten dolayı her alarmda gitmek istemiyorum.
1- Nişan geldiği zaman hemen hastaneye gidilmeli mi su gelene kadar beklenilmeli mi (bazı kişilerin suyu nişandan birkaç gün sonra gelmiş, aynı gün gelmiyor her zaman değil mi?)
2- Su gelince sancı başlıyor mu?
3- Su gelince sancı başlıyorsa hemen hastaneye gidilmeli mi yoksa sancı sıklığı takip edilip öyle mi gidilmeli?