Kızlar ya oğlumda ben hiç böyle yaşamadım o kadar uslu bir bebekti ki anlatamam sakindi ne gazlı bebekti ne kıj kıj ağlayan bir bebekti😂 kızım 13 günlük kucaga da alıştırmadım ee malum ramazan zaten gelen giden yok öyle hani diyim ki kucaktan kucaga geziyo ama bu kızçe sürekli kucagımı istiyo yatırıyorum beşiğine direk ağlamaya yırtınmaya başlıyo kucagıma alıyorum susuyo resmen eşim yokken 6 saat falan afedersiniz çişe bile gidemiyorum uykusuzluk deseniz zaten var napıcam ben bu kızla ya resmen herşeyimi koştur koştur yapıyorum acaba diyorum şu önünde taşıdığın kangurudan mı alsam ne bileyim en azından işimi gücümü yaparım diye düşünüyorum bana akıl verin ya 😢😢🥺🥺😂