Kızlar son 1 aydır en çok zorlandığım konu iştahsızlık … çözüm önerileriniz neler bebek kilo alıyor benden ben pek almadım Şuan 36+4 8 kilo almışım toplam ama iştahsızlık özellikle akşam yemek ne yiyeceğim olayı bende artık bir soruna dönüştü bunu yaşayan varmıydı ? Ne önerirsiniz