Seyhan000 Benim 17.913 çıkmıştı betaya göre ikiz olduğu belli olmaz kese gözükmesi gerekir canım benim o kadar yüksek çıkmasına rağmen tek kese hatta 5 haftalığa da girmemiştim 4+5 falandım galiba
Gzemyagz14 @“Tugces27”#p31948090ilk hamileiğimde oğlumu 27.4 değerle öğrenmiştim ama adetme 6 gün vardı bunda 4 gün geçti 1816 da öğrendim dün tekrar kan verdim 8833 hatta labaratuar değer yüksek diye iki defa bakmış kesinleşmesi için