Rabiul Aslinda eltime verdim kıyafetlerin çoğunu o her yıl doğuruyor ihtiyacı oluyor.Ama tecrübeli olduğum için herhalde biraz rahatlık var.Çok birşey gerekmediğini biliyorum.Her çocuğun ihtiyacı farklı oluyor hiç biberon,emzik,baby nest,reflü yatağı,uzun süre dışarı gittiğim zamanlar hariç ıslak mendil kullanmadım,oyun halısı,mama sandalyesi,emzirme önlüğü,ana kucaği bunlara ihtiyacım olmadı.Şimdi tüketim çılgınlığı ile başkalarının yaptıği videoları görüp ihtiyaç zannedilen eşyalarla dolu evler ben ihtiyaç dahilinde almayı düşünüyorum.