Rabiul yaa ne tatlı post… ben biraz anne olacağımı geç öğrendim :) ama temmuzda doğacağı için çok mutluyum, abisi de temmuz 17 doğumlu, sanırım o da ilk haftasında doğacak inşallah…
Ben sadece giysi alıyorum daha bişi almadım başka ya… böyle hala bi acayibim.. ne alınıyordu çocuğa gibi… bez falan alcam, yeni bi bebek arabası alayım, eskisini kaynımlara vermiştik, ben bi oğlanı büyütürken onlar iki taneyi aradan çıkarınca bi daha kullanmayım onu… beşiği, oğlumdan sonra yeğenimin kullandığı beşiği kullancam, oda moda almicam, bitane ütü odam var, orda büyük bir gardrop var bi tarafını annem boşalttı oraya eşyalarını yerleştircem… ondan sonraaa… süt sağmadır, gümüş kapaktır falan onlar hep vardı zaten, onları da benden sonra gelinimiz kullandı şimdi yine ben kullancam… işte süt torbaları ıslak mendilleri falan alırım bi ebebeğe gidip.. başka ne lazımdı ya.. bi de daha çok yok mu :))