2 gün önce özel bi hastaneye gittim devlet hastanesi hiç bir şey söylemiyordu.. burda çok güzel ilgilendi benimle doktor hanım karından baktı gözükmedi alttan baktı çift kese gördü . Fakat biri gidebilir dedi.. bu durumu benim gibi yaşayan var mı ben hep ikiz istiyodum yani doktor en yüksek olasılığı mı söyler hep yoksa başka bişey mi bu durumu yaşayanlar yazabilir mi