Merhaba arkadaşlar 6+3 hamileyim çok şükür ve bunun müjdesini vermek için sabırsızlanıyoruz eşim daha da sabırsız ama eltim dün bebeği gelişmediği için kürtaj oldu hastanede yanındaydım o suni sancıyı çekip kıvranırken onu o halde gördükten sonra bu haberi ben nasıl veririm diye düşünüyorum eşim hemen yarın doktora gidelim ondan sonra söyleyelim diyor ben de diyorum şimdi nasıl söyleyelim içim hiç rahat değil eşimde çok hevesli eltimle kayınvalidemler aynı evde oturuyorlar birde ne yapıcam bilmiyorum sizce ne zaman söylesek