mervisssannemi 3 gün reglim geçiyor. 1 haftaya yakın gün içerisinde ara ara regli sancısı gibi sancım oluyor. Ve bazen sağ kasığıma bir anda ağrı saplanıyor. Adet sancısı hamilelik belirtisi olabilir mi? Test aldım 2 saat sonra yapacağım🙈
Pnrdrsn mervisssannemi aynı durum bende de var.surekli agrimiyor ama arada rahim kopacak kadar ağrıyor. Gaz sancısı da cabası.. regl günümde kan verdim negatif ama hala regl olmadım.. İnşallah öyledir de mutlu oluruz aylardır beklenen gelir
Pnrdrsn mervisssannemi sıvı alımından dolayı bekliyorsun sanırım 2 saat. Kan verebiliyorsan git kan ver.. ve bu ay çok gecikme yaşayan var forumlarda okuyorum.
Kafi mervisssannemi belirtilerin gebelik belirtilerine de benziyor canım 4 gün geçmiş %90 kesin sonuç verir testin hakkında hayırlısı olsun
Rachelgreen94 mervisssannemi bende de aynisi olmustu hatta gebeligin 8. 9. Haftasinda bile hala regl sancisi cekiyordum
mervisssannemi Pnrdrsn kan veremem şu anda ama sabırsızlanıyorumda. Aynı durumu yapayan var mı merak ettim
Pnrdrsn mervisssannemi benim okuduğum kadarıyla bu durumu yaşayan çok kişi var forumda. Testi yapin bı bakalım ortada delil yokken ne desek boş 🫣
Ceydus_98 mervisssannemi Merhaba bende de aynısı olmuştu, sürekli bir şey akıyormuş gibi hissediyordum ama tuvalete gidip baktığımda hiçbir şeyin gelmediğini görüyordum. 1 hafta kadar bu ikilemi yaşadım, sonrasında test yaptım sonuç pozitifti☺️
Rabiul Pnrdrsn geç döllenme olmuş olabilir mi acaba test yapabilirsiniz 🤷🏼♀️ umut vermek istemem tabiki ama benimde çok gazım vardı hava değişimi diye düşünüyordum hamileymişüm
mervisssannemi Ceydus_98 aynı belirtiler var o zaman. Bende sürekli gelmiş gibi hissedip bakıyorum. Akıntımda var
mervisssannemi Kafi 2 saat geçsin dedim sıvı alımından birde biraz sıkışayım dedim. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama birazdan test yapacağım
Niloyaaaaa mervisssannemi inşallah gönlünüzce olur herşey güzel haberlerle dönersiniz ☺️ benimde regli sancılarım olmuştu 🥰