Miskinim Kızlar bir türlü toparlanamıyorum. 1 hafta geçti gene hastalandım. Siz beler yapıyorsunuz yada doktora gitsem bir serum vs bişey bağlarlar mı parol haricinde. Artık bu hastalıktan hamileliğimi anlayamıyorum.