Duyguudaa 22+3 haftalığım dün aşı oldum çok ağrıyor gece doğru düzgün uyuyamadım ne zaman geçti ağrılarınız normal mi
Betren Sağlık ocağında hemşire dedi şişlik varsa limon kolonyası pamuğa döküp koy dedi ama oyalamamak gerekiyomus