Srfe01 Nutella yiyen var mı canım istiyor içeriğinde palm yağı var yiyorum yememeliyim biliyorum benim gibi olan varmı
mavikalpvemavikalp Srfe01 ohoo nelerin içinde neler var bacım palmın girmediği bi biz kalmışız 😅 abartmadan tüketebilirsin🤷🏻♀️
Saftirik Srfe01 bi kaşık yiyin canım, bişi olmaz… zehir yemiyorsanız -bence- hiç bir şeyi yememeliyim diye kendinizi strese sokmayın… yiyin için hiç bir şey olmaz, sanki her saniye mi yiyeceksiniz bir kavanoz mu yiyecek nolcak hiç bir şeycik olmaz…
Srfe01 metemom_ elimden gelse kaşık kaşık yiyecem bende şekerim hep düşük bide bebek erkek ondanmi nedir
HamileBeyza Fundisko Srfe01 Züber aldım ben şekersiz çok lezzetliiii. Tadıbu diye bi marka var o da harika nutelladan tiksindşm resmen