Kızlar selam. 5+6 haftalık oldum. Ayın 15inde bebeği gördük ve cılız da olsa kalp atımı duyduk. Ama 7-8 gündür bitmeyen bir pembemsi kahvemsi akıntı ve lekenme var. Doktorumu acayip darladım her akıntı da yazıyorum. Ultrasonda kanama alanı vs yok her şey yolunda normal dedi. 4 aya kadar sürebilir, implantasyon kanaması, kafayı sağlam tutmaya bak dedi. Ama benim psikolojim bozuldu ciddi anlamda. Birden çok miktarda geliyor bazen hiç olmuyor. Napacağımı şaşırdım. Progestan fitil ve proluton depot kullanıyorum. Artık gerisi takdiri ilahi 😏🥺