oylesinebiri0 bunu bende söyledim doktora canım devlet hastanesi doktoruydu kesinlikle hersey normalde bebek kanala girerse baş gelişse kanala guzel yerleşmişse suyu plesantası herseyi normalde önce normal doğum deniyoruz bir sıkıntı çıkarsa sezaryen yapıyoruz önceliğimiz normal doğum demişti benim de belim de bekarlıktan kalma sorunum var ve gebelikte daha da ilerledi yatakta dönerken katır kutur ses geliyor kemiklerden o sese uyanıyorum ama devlette maalesef bebeğin sağlığı öncelik en azından benim sorduğum hastanede o şekilde . Özele gideceksen zaten doktoruna bunu söylediğinde onaylayabilir sezaryeni 🌸