suadeeee Normalde her gün karnım belim ağrır ama bi saattir 3 5 dkda bir adet sancısının baya ağırı şeklinde sancılarım geliyor bu doğum sancısı mı
Tugcekivrak suadeeee sancı zaten aynı adet ağrısı gibi ama daha şiddetlisi ve düzenliyse kesinlikle doğum sancısı 🌸 Aralıklarını takip edin
dogurangaplumba suadeeee Canım reglden beter vuruyorsa dogum sancısı ara ara gelenleri hissetmemiş olabilirsin ilk doğumsa eğer dünkü ağrılar haber vermiştir sana ilk doğumlarda sancılar 24 saat sürebiliyor ama hepsini hissetmiyorsun tabi doğurcaksın gibi
suadeeee fayting benim aslında ikinci doğumum ama birincide suni sancı almıştım normal sancı nasıl bilmiyorum
suadeeee Hilalsnll evet ama birden 3 5 dkda gelmesi normal mi anlamadım ya da dünden beri 2 saat süren ağrılarım vardı onlar başlangıcıydı belki de dua edin doğurayım 🥹
suadeeee dogurangaplumba benim ikinci doğumum ama birinci suni sancıydı normal sancıyı çok bilmiyorum sürekli ağrım olduğu için belki de hissetmedim ilk defa girip girip çıkıyor ağrılar normalde piç geçmez ağrılarım
minikfasulyeannesii suadeeee Doğum sancısı olabilir geldi mi insanın nefesini kesiyor ben ilk doğumum da baya çekmiştim sancıyı 2.doğumum da o kadar çekmedim 3.ye hamileyim inşaAllah bu daha kolay geçer.Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun.🌸
minikfasulyeannesii suadeeee Rabbim bir avaz’da kolay doğumlar nasip etsin sizde dua edin ben ve burdaki tüm hamile anneler sağlıkla kucağımıza alalım. 💐
Merve_alper123 suadeeee sancılar belinizden de geliyorsa ve düzenliyse doğum sancısıdır sağlıkla kucağınıza alın 🌼
suadeeee Merve_alper123 belime de yayılmaya başları iki buçuk saate yaklaştı devam ediyor acısı da arttı