Merhaba hanımlar benim adetim biteli 5 gün oldu ve az önce peçetemde pembe kahverengi leke gördüm sizce yerleşme kanaması olabilir mi çünkü ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum kaç gündür temizlik yapıyorum koltuk baza çektim ağır işler yaptım acaba ondan olabilir mi şuan testde yapmak istemiyorum çıkmazsa diye ne yapmam lazım testi ne zaman yapsam doğru sonuç çıkar cvp verebilir misiniz lütfen çok tuhaf oldum şimdi 🥹 ve sadece kaç gündür göğüs hassasiyetim var